Wednesday, July 09, 2008

Wednesday Meme

MEME Rules

1. Put Your iTunes/ music player on Shuffle
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER WHAT!!!

After you’ve answered all of the questions, tag 5 other people and then let them know they’ve been tagged to do the meme themselves!

Here we go

IF SOMEONE SAYS “IS THIS OKAY” YOU SAY?

Ahomka wo mu- VIP

Basically...I don't know.

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?

Slow Motion- Jagged Edge

Er okayyy...I guess I'm kind of laid back. This is how I choose to interprete this lol...slow is good.


WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL

OH- Omarion

He heeeee. This is hilarious.


HOW DO YOU FEEL TODAY?

His Eye is On the Sparrow- Lauryn Hill.

Yes, and I know he watches over me :)


WHAT IS YOUR LIFES PURPOSE?

Shake it off- Mariah Carey

Huh? Diversion...I just imagined a Nigerian singing this song like this Shakirrrofff, I garra shakirrooff. Yes to pick myself up always and keep moving.

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?

Encore- Jay-z

Lawl. Make some noisseeeeeee.


WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?

God will take care- Ted and Sherri

Amen. Please take care of them oh.


WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN

Fuji- Dare feat.Ikechukwu

Riggghhht....Lelelelelele oh, Lelelelele oh. Dance make I dance, infact make we dey dance.


WHAT IS 2+2?

As we lay- Kelly Price

LOL! Two hands + two legs


WHAT DO YOU THINK OF YOUR BESTFRIEND?

So High- John Legend.

I think highly of all my friends.


WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?

Am I worth it- Heather Headley

Que? But of course. Like duh :)


WHAT IS YOUR LIFE STORY?

This Love- Donell Jones

I don't even know how to inteprete this one lol. All this Love waiting for me in this life?


WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?

Unkown song- Unknown album

LOL! Oh Lord. Well the song playing is Bone thugs and harmony and I think the name is Take Me Home....all i can say to this is With Long LIFE, you will satisfy me Lord.


WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?

Whatever you want- Keith Sweat

Er, *cough*, *blush*, totally innocent of course.


WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?

Sooner or Later- Raghav

Prob my mums thoughts. Sooner or later she will stop screaming mummmmmy, leave us and go to her husbands house.


WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?

Rock my world- Micheal Jackson

That would be quite a funky dance routine. I can get the whole train to dance too lol.


WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?

You know what- Craig David

Hmm you cuold inteprete the lyrics sort of, but no...What??


WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?

Running with the night- Lionel Ritchie

It's really photography but hey I picked up running last week.


WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?

If I ruled the world- Nas feat Lauryn Hill

Yes vote for me and find out!


WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?

We belong together- Mariah Carey

How apt. Lets be one big happy group.


WHAT SHOULD YOU POST THIS AS?

Oruka- Sunny Nneji

Yah.

I tag anyone who wants to do this. Its fun if you are bored..as I am.

9 comments:

Naapali said...

So since you think about Fuji very often I think your next photo project should be Fuji themed (and as in Naija music no Mount Fuji nonsense o!)

NigerianDramaQueen said...

Rock my world would be loads of fun at a wedding actually! ''You know what" at your funeral...hmmm...maybe not so appropriate!lol. I heart craig david though. He is my ex-boyfriend.lol
PS: In response to your question on my blog, the Universe has been silent so far. We'll see what she has up her sleeves:-)

NigerianDramaQueen said...

Crap I just tried to post a comment and dont know if it worked!

NigerianDramaQueen said...

Anyhoo, Ill re-comment,just incase:
Rock my World would be loads of fun to dance to at a wedding! Did you see the couple that danced to thriller on their wedding? They caused quite a stir on Youtube and the Oprah show.
''You know What" at your funeral?hmmmm maybe not so appropriate. I heart Craig David though. He's my ex-boyfried!lol
And in response to your question on my blog: the universe has been silent so far. We'll see what she has up her sleeves:-)

Uzo said...

Oooooooooooooooh....I did this already...How have you been hon and where in the world are you?

TaureanMinx said...

@naapali, Lol, it would be an awesome project thoug!
@ndq, I'm going to search on youtube right now and lol, all your comments came thru.
@hi Uzo, how are you??? I'm good, in Romania but not for much longer. ;)

Smaragd said...

2+2= u mean "four hands and four legs"...lol

u can dance the electric slide to "Rock my World", that'll be cute cuz i just saw it in my head ...lmao.

Eb the Celeb said...

you have some really good music in your ipod fpr songs like those to come up

Afrobabe said...

lmao @ Shakirrrofff....hahahah...Imagine dbanj singing it and calling out his name every 2 secs...

for some reason I cant add you to my blog roll...