Wednesday, January 03, 2007

Introducing, introducing, introduciiinnnnggg



CRANBERRY CLOTHING LINE

Checkout the blog created by the fashion queens Joan Caven, Oseyi Etomi, and Doreen Caven. Show them some love blog world! Welcome guys.

Oh and those are my cousins modelling the outfits. Aren' t they hot. Yeah it runs in the family!

Meanwhile, I was feeling really hot yesterday at a beach party. We got there fashionably late with our hair windblown, looking cute and feeling special when four guys picked each of us up and threw us in the pool. Apparently its the 'tradition'. No one could really 'feel' after that lol so I had a drink instead to warm my soul. I'm off to the salon to repair the damage done. Later guys.

20 comments:

'Lagos'Buki said...

FIRST! FIRST!! FIRST!!!

:-)

I was one of the unfortunate ones to be thrown in the pool, BEAURIFUL way to be welcomed back to Lagos after 8 years!!! PERFECT!!!

P.S. Please 'sheck' out Cranberry ASAP before they blow up!!!

Anonymous said...

totally feel your pain... I was thrown into an icy pool at a new years eve party.. not cool

azuka said...

Ha ha. I nothing was ruined?

naijagal said...

love it cranberry are ma gurls you beat me to it lol its ok will still profile them;)

Vera Ezimora said...

I checked out their website. WOW!!!

So london buki is now lagos buki ehn? I'm jealous!!!

Anyways, I'm glad u had fun @ the party sha....and no I'm not jealous!!

Uzo said...

Oh hell no. Tminx and London Buki doing the beach thing and getting thrown in the pool? What a way to go....Happy New Year all....

Anonymous said...

Lolll @ being thrown into the pool...Lord have mercy...hope ur hair was not too damaged. @ the cranberry details, it's so cool that this younger generation of Nigerians are stepping up as designers now...KEWWWWLLLL...huge props to them!

Overwhelmed Naija Babe said...

is lagos buki our london buki huh?cranberry looks so very hot!

Anonymous said...

They are uber-talented!
I'm sure u r soooo proud!
LOLZ @ the pooldrop...eyah!!!!
London Buki is now Lagos Buki hhuh? Have fun girl...

ciao!

Anonymous said...

wow... all you young folks doing big things. i'm impressed.

happy new year Jennifer!
lol ;)
(sorry... you know i had to go there!)

Jem said...

hmmm .... those things are looking good !!!

Anonymous said...

I saw you guys go into the water that day. Luckily for me, i was one of the few people who left the beach dry that day. Always bring a change of clothes to sort of places.

Nyemoni said...

Hmm, nice outfits... Welcome to Naijabuki as well... happy new year guys!

Mona said...

Wow they look really colourful :o)

Lol @ your beach incident, was the party fun? xx

NaijaBloke said...

Haba!! yahoo yahoo boys for where ..LOL

Was just pulling ur legs ..don't have ur number o,but am still waiting to get it from u.

U have a nice day

Anonymous said...

What beach party was this?

http://msnubooty.blogspot.com

Anonymous said...

NICE!! will defo check them out.

bhookey84 said...

wow i love the pinafore mehn

Vera Ezimora said...

UPDATE PLS!

You and Temmy betta not make me mad o. Y'll need 2 update ASAP

beautyinbaltimore said...

I like, I like. Your cousins are cute girls.