Friday, August 25, 2006

Wedding Photographer

Another weekend yay! At the office we are all wearing the same Aso-ebi as my colleagues’ father passed away and the burial ceremony is today. Everyone plans to get there after work so that they can conveniently miss the ceremony and be there in time for the refreshments. So bad. I personally would have gone but at this point in time my tummy is fighting world war II. I need to be within a 1/2 mile radius of a well trusted lav.

Introducing....

The Wedding Photographer






So this is the area I want to develop and have an expertise in. I also love taking abstract shots and have big plans for the future. If you have anyone getting married in Nigeria, I'll be happy to cover their wedding. I'm currently developing a wedding portfolio and you can view my photoblog for some wedding shots I've taken.


I'm loving Bella Naija's blog. I know I'm guaranteed a good read. Random right?

Have a good weekend people, will let you know how mine went on Monday...there will also be pics from the Motorola Concert featuring Dbanj, Wierd MC, Sasha, Ikechukwu, Kabelo from Chanel O and Olisa.

12 comments:

LondonBuki said...

Is this the TMInx I know talking here?!?!? Tminx of 1998/Marston, etc?!?!?! LOL!!!

You're all grown up, serious, focused, and all the nice compliments I can have for you.

Well done girl!!! I am not marrying anytime soon... lol! But I will start speading the word about you. You know your blog pals will advertise you well, well.

After you've done a couple more weddings, start looking into a website devoted to advertising your services.

Love you PLENTY x x x

LondonBuki said...

Oh BTW You know I am lurving your pics!

Don Chi as Blog Marley a.k.a. El Senor Supremo said...

Oh, so now you want to be the Wedding Photographer ba? Everything Chi you wanna jump up on, ba? Not ya fault. Good luck widdit child tho. Rooting 4 ya. And by-the-by Shitty Shitty Eni, you been tagged! http://game-tag.blogspot.com. Enjoy

zaiprincesa said...

Have a wonderful, picture-filled weekend, Tminx...*cough...hint hint..lol.that means, i enjoy ur pictures, u r truly talented, and i wanna see MORE!!!..lol...be safe....

Biodun said...

I am rooting for you too, will definitely spread the word out n I second Buki's comment about devoting a site to your work, have a nice weekend n waiting 2 see the pics already, lol

Belle said...

wow those pics are very nice..captured the moments. i LOVE weddings!

I'll definitely spread the word..

Mola said...

LOL!! Naija is the only place I know where they serve refreshments/have party after burying someone...

Your Pics are looking good. In a few months, they'll look even better... GoodLuck!!!

Onada said...

i love your photos girl! i think you'll make a great wedding photographer!!

Calabar Gal said...

Babe!! Am loving ur shots!! Wonderful work!! U r really inspiring me to dabble into professional photography. Panning and blurring and all that is all gibberish to me right now but am really impressed by ur pictures so far!!
Just got married last august in lagos. Wish I had discovered ur blog then!! (smile)

Bent out of shape said...

You have the gift, my sister... You definitely have the gift.

Mona said...

gdluck with it...im sure ull be mega successful cos u take good pics...just remember us from ur shutterchance days ;o)

Adunni said...

I love your pictures too. I think youre a good photographer. Ill definitely be spreading the word.